~ K A L A S H E L G ~

publicerat i Days of my life;
En liten uppdate efter helgen. 

I fradasg efter jobbet åkte jag till Frida i kilafors för att äta mat, dricka drinkar och spela spel. Var ungefär 10 tjejor som var där och blev verkligen en lyckad kväll. Jag som tänkt gjort kväller tidigt var inte hemma förän 02. 

Skulle upp tidigt på lördagen och träna, såklart hade jag glömt plånboken i kilafors så jag fick hämta den nio på morgonen. Eftermiddagen blev vi bjudna på middag hos morbror som fyllde år. Riktigt gott var det, blev kvar där till strax innan 20 för då va Linus så trött. 
Jag bäddade ner mig när vi kom hem, tänkte plugga, men somnade 3 gånger framför datorn innan jag gav upp och somnade med telefon i handen istället. Så innan klockan 21 sov jag, som en stock tills imorse halv nio då jag skulle upp och träna. Hade ont i hela kroppen idag, vet inte vad som var fel. 

Idag var det kalas igen, denna gång för finaste Elmer som fyllde 1 år blev massa gofika och barnen lekte. Eftermiddagen har vi städat och skurat hela lägenheten, veckohandlat och gjort tacopaj. Syrran sover över här inatt med. 
Nu ska jag plugga lite innan jag ska sova. En fullspäckad vecka väntar, som vanlig.

Har faktiskt hunnit med att varit på badhuset med. Liam tog ett till märke. Så duktig ! ♥
 
 

Kommentera inlägget här :