~ T I S D A G ~

publicerat i Days of my life;
Igår var jag till Stockholm, igen.  Derby var det som gällde denna gång. Hammarby - Djurgården och det var riktigt kul. Kom hem strax efter 01 inatt. Jag är så sjukt trött idag, mår dåligt, funderar om jag har fått någon släng av magsjuka. Känner mig yr och har ont i magen och noll ork i kroppen, Jimmy var hemma i fredags eftersom han var dålig, men tycker jag borde blivit sjuk i helgen om de är magsjuka. Men jag vet inte. 
 
Fick se bilderna på Linus som de tog på Albert och Herbert i helgen. Vår lilla modell. Liam vägrade så han passade på att leka hos en kompis under tiden. Kanske får jag med honom nästa gång :) ♥

Igårnatt klockan 00.00 var det någon som slet i våran dörr. När Jimmy kollade ut så sprang det iväg en kille med svarta kläder. Jag var så sjukt rädd så kunde knappt sova något mer den natten. Våran ytterport låses inte på nätterna men jag har ringt och klagat över det nu. Så läskigt, jag som är mörkrädd och när man inte vet vad personen ville. Försökte han ta sig in eller hade han bara gått fel ? Kommer aldrig få veta, men de kommer ta tid innan jag vågar sova ordentlig på natten igen. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :