~ S T O C K H O L M ~

publicerat i Days of my life;
Haft två fantstiska dagar i Stockholm med mamma. Tråkigt att vi inte fick se Selena Gomez men jag hoppas hon kör vidare med turnen snart och att det kommer ett nytt datum i Sverige. 
Igår shoppade vi på mall of scandinavia, äntligen fick jag åka dit. Därefter blev det vin och mys på hotellet innan vi rörde oss mot stan. Vi hamnade på Wallmans med 6 rätters middag. Riktigt underhållande av duktiga artister och god mat. Till förätt bjöds det på höstsoppa med smak av örter och kantareller, till huvudrätt eller vad man ska kalla det så fick vi tre olika. Lax, Torsk och Anka som alla serverades med olika tillbehör. Därefter kom de in med ostar och så avslutades det med pannacotta med smak av kaffe, jag som verkligen avskyr kaffe.. 
Stupade i säng på hotellet. Mamma som tänkte dricka mer vin, men jag var så sjukt trött. 
 
Började denna dag med hotellfrukost innan vi gav oss ut på Drottninggatan. Tog en paus vid lunch och gick på hallwylska museumet. En jättegammal lägenhet efter ett rikt par. Det är sjukt fint där men jag hade varit där förr. Avslutade dagen med lite mer shopping och mat innan tåget tog oss hem. Fick med mig en hel del hem. 3 nya tröjor, ett par leggins, 4 tröjor och ett par byxor åt liam, skyddsglasögon till innebandyn och en tröja åt Jimmy. 

Hade tänkt pluggat ikväll men nu ska jag duscha och sova, kör klart plugget imorgon istället. Jag är alldeles för trött nu. Godnatt !
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentera inlägget här :