~ I N N E B A N D Y ~

publicerat i Days of my life;
Igår slutade jag tidigare, jag gör det ibland på onsdagar och det är så skönt att få hämta barnen tidigt och få lite mer tid med dom än vad man får annars när man jobbar hela dagarna. Vi gjorde dock inget speciellt igår. Handlade och var hemma bara. Liam hade innebandyträning så vi var iväg på det. 
Linus hade tjatat i veckor på att göra en pumpa, så såg han sånna på affären igår så vi köpte en som vi skärde lite i. Hade ingen mall eller så så hittade på något direkt på pumpan, men det gick bra ändå. Barnen var så nöjda. 
Hade tänkt städat igår eftersom jag har fullt upp i helgen, men hann inte ens det. Eller jag orkade inte det. 
Imorgon ska jag ta det lugn, lördag ska jag jobba och Söndag ska jag till Stockholm på fotboll, årets sista hemmamatch. Även Liam ska med, om han inte ångrar sig innan. Han lät inte så sugen på att åka bil. 
Nu ska jag plugga snabbt innan jag styr mot jobbet.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :