~ I N G E N H E L G ~

publicerat i Days of my life;
Ingen helg för mig idag. Hade klockan ställd för att kliva upp och träna och sedan var det jobb om gällde i fem timmar innan jag äntligen gjorde helg. 
Har plockack ihop lite och ätit tacosrester från igår med Linus. Liam sover hos en kompis och Jimmy har hjälp någon att flytta hela dagen. 
Imorgon far jag till Stockholm, men har tänkt att Liam ska följa med. Årets sista hemmamatch. 
Till veckan jobbar jag iallafall bara 3 dagar sen får jag äntligen lite helg. Ska förhoppningsvis åka till sundsvall och bada med kidsen. Jag och Jenny ska ut på trevligheter och på söndagen jobbbar jag igen. 
Fullt upp dygnet runt. Har försökt plugga en massa i helgen men det är sjukt mycket kvar...

Fick sju rätt på travet idag, hade hoppats på att bli miljonär, men 400 :- är väl typ miljonär det ?? :)
 
 

Kommentera inlägget här :