~ V E C K A N ~

publicerat i Days of my life;
Förra veckan blev min farfar sjuk, han ligger på sjukhus och mår inte alls bra så har varit en tung vecka. Även om han är över 90 år så är det ändå jobbigt och jag hoppas han klarar sig igenom detta, gör han inte det så vet jag att Mimmi och min farmor väntar på honom men jag tänker åka och hälsa på honomi veckan. 
 
Har haft mycket plugg och jobb att göra. Så i fredags bestämde jag att vi skulle åka till Stockholm. Jimmy sov i Solna med barnen, själv dansade jag hela natten med Jossan på Golden hits. Förstår faktiskt inte hur jag höll mig vaken men det gick bra. Kom hem 03.30 på morgonen, sov som en stock till 10.00. 
Jimmy hämtade upp mig 11, vi åkte tunnelbana in till stan, gick på leksaksaffären, kollade på slottet, besökte julmarknaden i gamla stan och shoppade lite. En mysig dag, precis vad jag behövde. Komma bort!

Igår tränade jag, därefter jobbade jag några timmar. Liam var på kalas hos en kompis. Jag och Liam storhandlade på eftermiddagen, sedan gjorde jag pepparkakshus med barnen. Klarade mig så bra från att bränna mig till sista delen då jag brände mig på 3 ställen så jag fick brännblåsor, så sjukt ont det gör. 
BHann faktiskt med att julpynta också. Bytte gardiner, tog fram lite tomtar och stakar. Så nu är det julstämning hemma, bara granen kvar men den får vänta ett tag till. 

Ny vecka, förhoppningsvis blir den lugnare än förra. Jag ska försöka göra klart plugget denna vecka.  Slutar tidigt på onsdag och fredag iallafall. I helgen väntas Julbord och 30 års fest så vet inte precis om jag kan säga att jag har en lugn helg att se fram emot. Tänkte faktiskt försöka handla julklappar också.  

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :