~ O N S D A G ~

publicerat i Days of my life;
Vilken dag, jag känner mig så seg. Tog mig knappt upp imorse. Hade 30 minuter på att få mig och barnen klara, skyndade oss till bilen, då har såklart låset på garaget frysit....!!! Men det var snabbt fixat. Skyndade mig lämna av barnen, då står tankmätaren i botten så det var bara att åka in på macken innan jag kunde rulla mot jobbet. Men jag blev bara 3 minuter sen.
Slutade 14.15 idag så hämtade barnen så har vi plockat ihop här hemma, bakat pepparkakor och lagat dragonfisk. Vände upp och ned på lägenheten för att hitta Liams innebandyglasögon. Var inställd att inte åka eftersom vi inte hittade dom. Men dom dykte upp, under bilsätet i toyotan.. Så vi hann med träning idag också.
Nu har jag duschat och ska plugga. Barnen har lagt sig. Kommer somna tidigt och det behöver jag. Somnar vid 23-00 varje kväll och stiger upp kl 06. Behöver betydligt mer sömn än så..
Ha en trevlig kväll allihop !
 
 

Kommentera inlägget här :