~ S J U K ~

publicerat i Days of my life;
Igår åkte jag spotant till Granberg för att umgås med Amanda, Alex, Alice och Micke. De drack vin och jag kollade på. Var hemma igen klockan 23. Mycket trevligt att träffa dem iallafall, händer inte allt för ofta´att vi ses.

Idag vaknade jag upp sjuk, har inte tid med det. Halsont. Tog mig iväg på träningen idag ändå men jag kände verkligen att jag inte är helt frisk. Kroppen var så fruktansvärt klen och jag blev slut så fort. Tänkte dock träna imorgon med, men lugnt. Jag hoppas det inte blir värre än så. Även barnen är lite snoriga och hängiga men vi kurerar oss i helgen och hoppas på att vara friska till veckan.

Imorse var jag ut och fotade till plugget. Passade även på att ta med katten ut eftersom Linus tjatade så mycket i det.

Nu står tvättstuga på schemat, en solig dag som denna, tyvärr. JImmy ska på bandy själv blir jag nog bara hemma i soffan med barnen och håller en tumme att Bollnäs vinner.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :