~ S Ö N D A G ~

publicerat i Days of my life;
Det är så skönt med dessa helger, inga måsten eller någon stress. Igår hälsade jag på farfar och var och handlade lite åt honom. Han har blivit flyttad från Gävle sjukhus till korttidsboende i Bollnäs. Hann med att fota och baka med, det blev knäck och snickerskaka.
Tog några varv med bilen på kvällen, finns inget bättre än hög musik och åka bil själv.
Idag har jag planer på att göra köttbullarna till julafton och så ska jag försöka klippa håret på Linus. Annars så blir vi nog bara hemma och tar det lugnt idag med. Kommande vecka består av jobb, träning och all mat som ska fixas. Fredagen ska jag vara klar med allt så jag kan gå omkring på stan och kika lite för kul och sen är det trav som jag ska kika på. Var så sjukt nära 7 rätt igår vilket hade gjort mig några tusen rikare.. Fick nöja mig med 400 kronor istället..
Här kommer bilderna från igår när jag och barnen tog med kameran och åkte en runda.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :