~ S K R I D S KO R ~

publicerat i Days of my life;
Alltså idag har jag haft en riktigt dålig dag. Inte orkat gjort något alls, vill bara bädda ner mig och glo på film och tycka synd om mig själv typ. Låg faktiskt på soffan hela förmiddagen, men det är skönt att inte ha en massa måsten nu när man är ledig. 
Vid 13tiden fick jag för mig att vi skulle åka skridskor, letar igenom hela förrådet men skridskorna är spårlöst borta, båda barnens skridskor.. Surig som jag är idag for vi ner på intesport och köpte nya skridskor och for upp på åsen och provade dem. Vi var då inte ensamma på bandyplan, tror resten av bollnäs också var där. Men barnen tyckte det var roligt även om det bara blev en kortare stund. Liam är med en kompis nu och vi har precis ätit middag. 
Har hälsat på min farfar en stund idag så nu känner jag mig helt färdig och har bäddat ner mig för resten av dagen. Morgondagen kan bara bli bättre, kanske åker vi till Bolleberget för en tur med skidorna.
 
 

Kommentera inlägget här :