~ S J U K ~

publicerat i Days of my life;
Mitten på veckan och jag känner mig färdig. Varit sjuk sedan mitten på förra veckan. Täppt näsa, rinner i ögonen och halsen gör ont men endast två dagar kvar till helg.
Slutade tidigt idag så plockade upp kidsen på dagis/fritids. Hade tänk haft en lugn eftermiddag men istället lekte barnen med kompisar, jag stog och kokade köttgryta innan vi bytte om och åkte på innebandy, därefter har jag skrivit alla julkort och postat iväg dem. Det var den lugna onsdagen. Har äntligen fått lagt mig i sängen. 
Imorgon ska bilen besiktigas, första gången sedan vi köpte den, ber till gud att den går igenom med blankt papper. 
Nu ska jag kika på film och sova. Får hoppas min röst håller dessa två dagar, brukar lätt kunna bli hes när jag haft ont i halsen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :