~ J U L A F T O N ~

publicerat i Days of my life;
Hade en helt fantastisk dag igår. Började dagen med grötfrukost innan min pappa kom hit, därefter kom Jimmys familj så vi bjöd på julbort och öppnade alla paket. Kikade såklart på Kalle Anka också innan vi åkte till min mamma vid 16. Där öppnades det ännu mer julklappar och åt ännu mer och spelade spel. Stannade kvar där över natten så vi har nyss kommit hem. Barnen har fått så många fina julklappar, likaså jag. Tack snälla! 
Idag leker vi med alla julklappar innan vi är bortjudna på mat. Själv tror jag att det blir tuppenz för min del ikväll. 
Här kommer lite bilder från gårdagen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av josefine:

Hej! Hoppas du hade en underbar julafton. Önskar dig en god fortsättning :)

Kommentera inlägget här :