~ H E L G E N ~

publicerat i Days of my life;
I fredags björds det på julbord i orbaden, som vanligt var det toppenmat. Blev dock en tidig kväller men hade trevligt ändå. Nu är det ett helt år tills det är dags igen. 

Lördagen stod 30 års fest på Schemat, bjöds på riktigt god mat och jag vet inte direkt om jag kan säga att kvällen blev lugn. Kom hem strax efter 3 på morgonen, somnade direkt. Vaknade tidigt på Söndagen och det kändes som om någon hade kört över mitt huvud typ. Låg hela morgonen  tills barnen kom hem, då klev jag upp och röjde ihop innan jag var tvungen att åka och handla mat på eftermiddagen. Somnade 19.30 igår. 

Trodde denna helg skulle ta död på mina baciller, men min hals gör fortfarande ont, min näsa är igentäppt och jag känner mig allmänt klen... 

Imorse började vi dagen i kyrkan, även mamma följde med. Firade advent med Liams skola, så mysigt! 
Dock ogillar jag bollnäs kyrka, speciellt när hallelulja spelades och kyrkklockorna ringde. Precis en repris av Mimmia begravning. 
 
 

Kommentera inlägget här :