~ A R G ~

publicerat i Days of my life;
Allvarligt... Bring och XXL måste vara de sämsta företagen jag haft att göra med. För tre veckor sedan beställde jag skidor åt Liam i julklapp. Fick betala 199:- i frakt. Oftast om det är utkörning så brukar det ändå finnas ett postkontor att hämta varorna på i staden där man bor. 
Utrkörningstiderna de har är vardagar 9-15 och de ringer 30 minuter innan de kommer med skidorna. Man ska alltså behöva vara ledig hela dagen för att behöva ta emot en leverans? Jag bad då dem byta adress till mammas eftersom hon var ledig en dag förra veckan. Då kunde de inte de utan XXLs godkännande.... Det har tagit en hel vecka att få svar från XXL att adressen är uppdaterad och denna vecka är inte mamma ledig. Dessutom har de ingen kundservicetelefon till XXL utan bara telnr direkt till alla varuhusen i hela sverige och de är inte så att de kan hjälpa mig precis, utan de hänvisar till mejl när de gäller e-handel. 
Ska det vara så svårt? Om jag skulle ändra adress till mitt jobb kommer jag behöva vänta ytterligare ett antal dagar. Det är helt sjukt... Kommer aldrig mer se till att beställa något som bring ska köra ut eller att köpa något från XXL. Jag blev erbjuden att komma till sundsvall eller Gävle och hämta skidorna.. bedrövligt !!!
 
Har varit en lugn vecka, jag är fortfarande förkyld men börjar känna mig piggare. Tränade faktiskt igår. Idag slutar jag tidigt, ska hämta barnen så får vi se vad vi ska hitta på. Liam har innebandy i eftermiddag iallafall. 
Nästan klar med alla julklappar också, eller jag är nog klar med alla men inväntar leveranser från alla håll och kanter sen tänkte jag köpa något mer till barnen också. 
 
Linus hade lucia på dagis igår och det var så himla gulligt. Sista gången på dagis, nästa år är det förskoleklass som gäller ♥
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :