~ S J U K ~

publicerat i Days of my life;
Vilken start på denna vecka. Liam är förkyld, idag känner jag mig förkyld och hängig. Inte så att vi är hemma men jag har noll ork. Tränade igår och ska träna idag med sen blir det lugnt. 
Jag har kört igång med plugg, jag har snart läst en hel kurs på två dagar. Ska börja på min andra kurs i helgen. Ska beta av det så fort som möjligt tänkte jag. Kurserna består inte av prov utan endast inlämningsuppgifter, men det är sånt man redan kan så det går fort att göra uppgifterna. Totalt efter dessa kurser har jag läst 6 kurser på 2½ år helt på distans. Så då kan jag få ett slutbetyg eftersom jag inte har det. Bytte inriktning sista året. Så kan jag söka högskolekurser därefter. 

Idag fick jag tråkiga besked. Selena gomez har ställt in sin europaturne eftersom hon är sjuk. Så himla tråkigt men mamma och jag har bestämt att vi ska åka till stockholm ändå, får bli lite shopping och god mat i  istället. 
 
Hade svårt att somna igår så ikväll hoppas jag på att somna tidigt. I helgen väntas 40års kalas, och jag ska jobba så blir en kort helg men ska försöka vila så mycket jag kan och håller verkligen tummarna att vi slipper dessa sjukdommar. Vi är verkligen inte sjuk ofta, eller sjuk kanske vi är men inte så vi behöver vara hemma. Och det hoppas jag vi klarar oss från nu med.  
 
 
 

Kommentera inlägget här :