~ S J U Å R ~

publicerat i Days of my life;
Igårkväll var inte mitt humör på topp. Hade tänkt tagit det lugnt och lagt mig i ett bad, men barnen vägrade somna så till sist lämnade jag dom med Emma och gick på affären för att handla. Städade hela lägenheten, slog in paket, blåste upp några ballonger inan jag gick och la mig. Helt slut ! Ibland blir jag så arg på mig själv att man ställer sån hög press på sig och allt man måste fixa med och hålla reda på hela tiden. 
 
Jimmy var borta sent igår och Liam fick en låtsas bajskorv av morfar i födelsedagspresent. La den på mattan i hallen innan jag somnade, för att skämta med Jimmy. Inatt när Jimmy kom hem trodde han den va riktig och spolade ner den i toan. Kul !!! Liam har tack och lov inte frågat efter den ännu... 

Idag fyller Liam 7 år. Klockan 9.05 för 7 år sedan föddes han i Gävle. Kan knappt förstå vart tiden tagit vägen. Grattis på din dag älskade Liam♥ Blir lite god mat och glass ikväll. 

 
 

Kommentera inlägget här :