~ S L U T P Å L O V ~

publicerat i Days of my life;
Då var höstlovet över för denna gång. Tre dagar av ledighet, önskar nästan att vi hade ledigt hela veckan. Men det blir mer ledighet kring jul istället. 
Har varit hektiska dagar. Man passar på att göra sånt som man inte hinner med annars. 

I tisdags så lunchade jag och barnen på en pizzeria innan vi promenerade till mamma.
Jimmy plockade upp oss där, sedan lämnade vi av Liam hos farmor och farfar för att åka till Örebro och köpa bil. 
Det blev en toyota avensis -09, se bilden nedan. Riktigt nöjd med köpet. Skönt med en ny bil, mindre skönt med en skuld.
Kom inte hem förän 01 på natten. Fy vilken resa. Bara skog, hela vägen och mörk. Och så var man trött på det, dessutom åkte man själv eftersom vi hade två bilar hem. 

Igår umgicks vi med min saknade Jenny och hennes barn. Hann med att tvätta, storhandla också. 
Jimmy jobbade över igår så han kom hem vid 20. 

Ikväll står dans på schemat , egentligen skulle jag behöva plugga men jag hinner det i helgen. Hinner inte någon dans nästa vecka eftersom Jimmy jobbar till 19 varje dag.
Jimmy ska jobba i helgen och jag har lovar barnen att ha lite halloweenmys. Göra lite godis, läskig mat och ordna en varsin pumpa. 

 


 
 

Kommentera inlägget här :