Veckan som varit.

publicerat i Days of my life;

Var väldigt längesedan jag skrev något, men tiden räcker tyvär inte. Tänker varje gång att jag ska uppdatera er oftare men jag vet faktiskt inte om det händer så mycket intressant i mitt liv just nu.

I fredags fyllde linus fyra år, alltså för en vecka sedan (för er som inte förstod). Det firade vi med lite tårta och paket på morgonen. Pappa kom över på kvällen han med.

Lördagen blev det kalas, en massa fika och bus. Var helt slut på kvällen. Men ett stort tack till alla som kom och för Linus alla fina presenter. Har var så nöjd.

Söndagen for jag och Jimmy till stockholm. Åt middag på globengallerian och därefter väntade en kö på 30 minuter i isande kyla. Jag som var klädd för en sommarkväll typ. Trodde jag skulle frysa ihjäl. Katy perry fick vi iallafall se, kanonplats på golvet hade vi. Var en grym show. Verkligen sååååå bra.

Trötta i benen blev vi. Konserten varöver vid 23-tiden. Vi packade oss in i bilen och åkte hemmåt. Var inte hemma förän 02.15 och ändå körde vi fort. Var så fruktansvärt trött. Jimmy hann bara sova två timmar innan han åkte tillbaka till stochkolm och jobbade. Jag hann iallafall sova fyra timmar innan jag skulle upp kl 07 och hämta barnen och åka till jobbet. Behöver jag säga hur trött jag var på måndagen ?

Igår var det dags för sista träffen med ABC-gruppen. Har fått med mig en hel del nytta därifrån faktiskt. Varit lärorikt och tycker alla borde få gå det. Tror faktiskt alla i stockholm erbjuds och gå det men häromkring pratas det inte om det så mycket.

Snar gör jag helg och då ska vi och storhandla. Sedan blir det fredagsmys med familjen. Imorgon ska vi på badhuset eller något annat kul med barnen och på kvällen ska jag på 40årsfest i grannhuset. Är väl så helgen ser ut.

Snart klar med kursen jag läser med. Tänkte göra klart den nästa vecka. Skönt!

Här kommer lite blandade bilder från veckan. Lovar lägga upp lite mer bilder i helgen.

 

 
 
 
 
 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna:

så kul med Katy Perry!

Kommentera inlägget här :