Ställa om klockan.

publicerat i Days of my life;
Varför ställa om klockan ?
Det har bara gjort mig ännu tröttare och jag har fått två barn som vägrar sova på kvällarna för de påstår att det inte är kväll eftersom det är ljust ute. Spelar ingen roll hur många gånger jag har förklarat för dem. Liam förstår iallafall men Linus. Helt omöjlig, igår grinade han och skrek i nästan en timme innan han somnade. Lika var det i söndags. Ikväll hoppas jag att det går bättre. Dom som har somnat så snällt nu i flera veckor.
 
Har precis avklarat kursen som jag läst. Information och kommunikation. Skönt !
Om det inte är något som behöver göras om eller kompletteras då förståss.

Imorse trillade ett brev in igenom lådan. Var till Liam , de ska börja gå och hälsa på den förskola där de ska gå till hösten. Tiden går så sjukt fort. Tänk att han börjar skolan till hösten. Men han ser verkligen fram emot det. Imorgon kommer de barn som började förskolan i höstas och hälsar på dem på dagis. Självklart när jag börjar sent, men Liam skulle iallafall få börja den tiden (bara en halvtimme tidigare) så han får vara med.

Idag ska jag, om jag hinner, åka till pappa efter jobbet kl 15 och ta hjälp av han att byta bromsbeläggen. Det  skrapar i bilen när man bromsar. Inte bra för stackars bromsskivorna :p
 
 
 

Kommentera inlägget här :