Fritids med Liam.

publicerat i Days of my life;

Igår blev det ett besök på Liams blivande förskola och Fritids. Fick en guidning igenom deras lokaler och Liam fick träffa några fröknar.
Han var väldigt blyg men han tycker det ska bli roligt.

Linus fick också följa med. Han skulle leka med allt och alla, ställde flera hundra frågor och var inte ett dugg blyg. Han skulle då inte ha några problem att börja.

Solade hela eftermiddagen innan jag åkte till kyrkan och planterade blommor på syrrans grav.
Liam stannade kvar hos mormor igår och sov där så han blev ledig från dagis idag.

Gjorde så ont i mig att lämna Linus imorse, han var så ledsen och ville inte alls på dagis verkligen höll i mig hur hårt som helst.
Men nu är semestern nära och när jag vinkade åt honom i fönstret när jag åkte såg han iallafall inte lika ledsen ut. Tack och lov!

Idag kommer Jimmy hem igen, skönt :)

 
 
 

Kommentera inlägget här :