~ J U L H E L G E N ~

publicerat i Days of my life;
Haft ett par fantastiska dagar.

Julafton spenderaes hemma halva dagen, åt julfrukost, den obligatoriska skinkmackan och kokade egen tomtegröt. Sedan åt vi rejält med julmat innan vi for hem till mamma för att se på kalle anka.
Fick massor av fina julklappar, så jag måste ha varit snäll i år. En mysdress, pengar, smink m.m.
Barnen fick så mycket leksaker dom med.
Avslutade dagen med spel och risalamalta.
 
Juldagen myste vi hemma så barnen fick leka med deras nya saker. Jag och Jimmy köpte ett Xbox till hela familjen så vi provade såklart det.
Blev bortbjudna på mat med, ännu mer julmat.

Annandagen gick åt till att städa efter julen. Slängde ut granen eftersom katten välte den så pyntet låg lite överallt i lägenheten.
Kvällen spenderades med en massa folk på tuppens. Hade en roligt kväll och fick träffa folk som man inte sett på flera år. Dock hade jag världens huvudvärk.

Igår var vi till Gävle. Letade jacka åt Liam. Hittade en jacka, två handskar, och underställ till barnen. Själv så köpte jag ett par jeans på carlings.

Idag och till och med onsdag jobbar jag. Sedan är jag ledig en vecka igen.
Nyår ska vi umgås med bästa Jenny och hennes familj.

Jag och Jossan ska åka utomlands i maj / Juni så resor letas för fullt. Ska försöka boka i veckan.
 

Kommentera inlägget här :