Inte min dag

publicerat i Days of my life;
Inte min dag idag, tror jag.
Skulle klippa mig och färga håret imorse, och även fransarna och ögonbrynen.
Har sett fram emot den tiden hela veckan, skulle bli så skönt att fixa frillan.
Kommer dit imorse och får beskedet att frissan blivit sjuk. Lagomt nöjd man var vill jag mena. Inga tider snart hade de heller så blir att ringa någon annan salong till veckan och hoppas på snabbare tid.
Blev verkligen så himla besviken, gick på flera drop in men ingen hade tid idag. Löningshelg !!!

Bara vänta det. For till söderhamn och tröstshoppade istället.
Köpte en julklapp till Linus, vantar åt Liam, skor åt båda barnen och ett par skor till Jimmy.
Nu ligger jag hemma på soffan. Ska snart ta och städa här hemma, sedan äta god middag med familjen och bara ta det lugnt. Precis vad jag behöver känner jag.

 

Kommentera inlägget här :