Im alive

publicerat i Days of my life;
Jag är så himla dålig på det här med att blogga.
Men tiden eller lusten finns inte riktigt där.
Har nog haft en lite sämre period ett tag med. Inte haft någon ork eller lust med något, vill vara ensam, dåligt humör m.m. Saknat syrran så fruktansvärt mkt.
Men jag hoppas det är på väg åt rätt håll nu.

Haft kanonväder ett par dagar och idag är det svinkallt igen, så himla typiskt.
 
Tog bort stygnen i fredags, hoppas bara det inte blir världens fulaste ärr nu typ.

Ska och kolla på hus denna vecka. Antagligen ett hus som är för litet. Men skadar ju inte att kolla. Jag önskar det inte är för litet eftersom det är kanonläge på det.

Helgen som var, har jag legat hemma bara. Var iväg på trevligheter till grannhuset i lördags med några från jobbet. Alltid lika trevligt men jag var så himla trött så blev en tidig kväller för mig.

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :