Helgen

publicerat i Days of my life;
Haft en kanonhelg. 

Började min helg redan på fredagen. Städade och putsade fönster och städade undan här hemma. Och så passade vi på att vara ute en stund.
 
Igår for Jimmy till Uppsala för att hjälpa sin bror att flytta, så jag och Linus tog oss en shoppingdag medans Liam var med farmor. 
Köpet ett linne och lite smink, så mycket mer blev det faktiskt inte. 
Hann bara hem och byta om, sen blev det 25 årsfest hos bästa Frida. En massa trevligt folk, god mat och så trollkarlen jacob på det.Blev dock en tidig kväller för mig , Jimmy hämtade hem mig kl 23. 

Idag har vi varit hemma hos min pappa. Bytt däck på bilen, städat den lite och sen hamnade vi hemma hos mamma. 
Har hunnit med att storhandla, tvättat och lite sånt med. 
Nu ska barnen i säng och jag med. Tagit hem en film, skräckfilm. Så kommer väl inte kunna sova inatt.
 
Jimmy har man knappt sett skymten av i helgen. Han har farit runt på sin cross :)
 
Godnatt ! 
 
 

Kommentera inlägget här :