S E M E S T E R

publicerat i Days of my life;
Som rubriken lyder. SEMESTER!!!!
Finns bara ett ord, eller kanske tre? Helt j*vla underbart. Fem veckor ska jag vara ledig. 
Dock världens sämta väder men ska ändå bli så skönt att vara ledig. Har verkligen inget speciellt planerat heller vilket är så himla skönt. Imorgon funderar vi på att åka till furuvik om vädret tillåter. Helgen efter fyller jag 25 och så har jag brännbollsyran och grillnatta att se fram emot. Bara solen som fattas så man kan spendera resten av dagarna på stranden. 

Hade kvällspass på jobbet så kom hem sent. Jag och Jimmy slängde ihop plankstek , så himla gott. 
Sedan drog han iväg på trevligheter så jag och barnen har varit på långfärd med bilen. Åkte över annefors och fjäle innan vi åkte hem. Barnen somnade under färden så. 

Nu ligger jag nuduschad i sängen och ska sova, får se när sambon trillar in inatt. Inte allt för sent hoppas jag, kommer bli en jobbig dag för han i furuvik isåfall.


Godnatt !
 
 

Kommentera inlägget här :