Borta bra men hemma bäst

publicerat i Days of my life;
Borta bra, men hemma bäst!

Bra att vara borta ibland. Man uppskattar verkligen allt när man kommer hem. Duscha i sin egen dusch, sova i sin egen säng, den svenska maten och allt över huvudtaget.

Har iallafall haft en underbar vecka i Turkiet. SOlat och badat precis varje dag. 30 grader och sol.
I torsdags gjorde vi en båtutflykt till Samos (Grekland), verkligen mysigt, otroligt vacker stad vi var i.

Helt nöjd med veckan som varit. Hade gärnat stannat längre men måste medge att det är skönt att vara hemma också. Trötta efter att ha varit vaken hela natten. Somnade sen och kl 01.30 inatt checkade vi ut frå hotellet och klockan 05.00 imorse gick planet hem.

Stannade i Uppsala för att köpa skot och äta på Ikea, sedan var vi på kalas hos syster Emma.

Veckan har varit utan några större problem. Förutom att såklart mitt bankomatkort gav upp i turkiet av alla ställern, När man behöver det som mest.
Dessutom kom vi såklart inte ut från långtidsparkeringen heller eftersom jag stoppade i mitt kort där när vi körde in och nu fungerade det inte när vi skulle ut. Men vi löste det ändå, fick hjälp.

Nu ska jag ta och lägga mig. Ledig imorgo och då ska vi återhämta oss :)
Linus har klivit på något vasst och skurit upp foten, har blivit inflamerat så måste ringa till HC imorgon efterom han har så pass ont, stackarn!
Någon bild från Turkland kan jag bjuda på, resten hittar på FB!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :