Börjar bli färdig

publicerat i Days of my life;
 
 
En bra fredag. Lunchade med Frida idag på corner, inte helt fel. Passade på att ta lite ledigt från jobbet i eftermiddag med så jag skulle hinna med allt..
Plockade hemma,  och nu är det skurat från golv till tak iallafall.

Håller på packar för fullt. Hade packlista åt barnen men inte åt mig själv. Allvarligt så ser de ut som om vi ska lämna landet för gott. Har packat så sjukt mycket. Men måste ju vara beredd på alla möjliga väder och så.

Nu är jag nästan färdigpackad, ska tömma kameran och lägga in lite filmer på surfplattan. Restrerande saker får jag packa imorgon eftersom jag behöver de sakerna imorn med.

Kan knappt vänta, jag vill åka NU!
Ska bli så otroligt skönt , men jag är också sjukt nervös, ska jag verkligen överleva en flygresa och en vecka i turkland ? Vi hoppas det...

Får se om vi lyckas få något wifi på rummet, isåfall lovar jag att slänga iväg någon uppdatering, annars hörs vi när jag kommit hem igen, söndagen den 29 september kl 09.00 står jag på svensk mark.

Ha det så trevligt här hemma så länge !!
 
 
 

Kommentera inlägget här :