- Tisdag.

publicerat i Days of my life;
Behöver jag ens nämna att jag har jobbat idag, det lär ni väl ändå veta eftersom jag ungefär talar om det i varje inlägg.

Kan berätta att jag däremot varit väldigt effektiv sedan jag kom hem. For in på coop för att handla lite innan jag åkte hem och slängde ihop en köttfärslimpa som vi åt till middag, därefter badade jag barnen, och sedan har jag bakat semlor för första gången. Har precis provsmakat än och dom blev helt okej, tyvär lite torr.

Linus har nyss somnat, han sov middag idag vilket resulterar i att han vägrar sova på kvällen.
Han sover inte middag hemma längre och det går hur bra som helst. Däremot sover han på dagis, men han blir tröttare där och han verkar ju inte ha några problem att somna där heller. Hemma vägrar han så han har slutat med det, men idag var han trött och somnade så då fick han sova.

Liam har varit med sin mormor i bollebacken och åkt slalom för första gången, det hade gått jättebra.
Han är piggare han med, ingen feber och tror inte han har ont i halsen så de ska på dagis imorgon igen.

Jag tvättar för fullt, ska ta och träna lite innan jag hoppar in i duschen.
Funderar på att boka biljett till gyllenetider i sommar, vore så kul att se dem.

Har nog inte så mycket mer att berätta idag.

Godnatt ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här :