Dåligt avslut denna fredag

publicerat i Days of my life;
Har varit lite frånvarande här, men jar har bara inte haft någon tid. Eller jag har egentligen inte haft något att skriva om heller för den delen.

Vi har varit sjuka hela veckan men har jobbat ändå..
Idag fick Linus vara hos sin farfar, han hade prickar hela kroppen. Var på hälsocentralen i eftermiddag, var tydligen bara feberutslag. Kräkts två gånger har han hunnit med också. Kommer bli en låååång fredagkväll ensam det här.

Jimmy är på personalfest. Själv måste jag städa och rensa Lingon, precis vad jag har lust med?! NEJ!

Imorgon pyser vi ner till stockholm, jag ska på konsert, alldeles ensam, men ser fram emot det sjukt mycket !
Jimmy följer med men han ska inte med mig på konserten :P

Är rätt mycket i mitt huvud för tillfälligt så kan hända att det blir lite tomt och tyst här emellanåt.
Vet inte riktigt vad det är med mig. Önskade verkligen att jag hade min syster här nu, den enda människa på jorden jag verkligen litade på, och lyssnade på.

Nu ska jag sluta tråka ut er och göra lite middag .
Hej så länge!

Kommentera inlägget här :