- Söndag.

publicerat i Days of my life;
Har för första gången gjort design åt någon annan än mig själv. Pillade ihop en header igårkväll och idag gjorde jag lite smådetaljer. Nu är det iallafall färdig, ni kan kolla in designen om ni går in på  Louises blogg.
Ska ordna min egna design snart med, men jag tror jag gör den lagomt till Jul så jag kan ha jultema.

Idag har iallafall vi varit ute, lekt i lekparken, gjort i ordning Emma som skulle iväg på kalas sen åkte hon till sin pappa.
Jag och familjen for till ren en stund sedan hem och letade fram vinterkläder då det börjar bli dags för varmare kläder på dagis.
Jenny och barnen kom hit en stund på eftermiddagen så vi lekte lite i lekparken innan vi gick in och gjorde middag.

Barnen har badad och är klara för kvällen, när de har somnat så ska jag duscha och kika på film.
Imorgon är det dags för arbete efter 1½ veckas ledighet. Hoppas det går bra att lämna barnen imorgon och hoppas de håller sig friska. Är väl bara invänta Linus vattenkoppor, han borde nästan vara smittad han med.
Nästa ledighet blir framemot jul, ska söka ledig denna vecka så jag kan vara hemma två veckor.
Avslutar med bilder på syrran från idag innan hon skulle iväg på kalas, maskerad kalas, hon skulle vara artist, likaså hennes kompis :)
Och så ett par badbilder på barnen.
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :