- Inte något positivt.

publicerat i Days of my life;
Hela jag känner mig upp och ned på något vis.

Jag har inte ett enda positivtord att säga idag. Allt går bara fel, ingenting går som jag vill alltså. Jag försökte julpynta med det såg bara rörigt ut och jag blev allt utom nöjd.
 
Hinner ingenting fastän jag egentligen inte har något planerad. Känner mig sjukt stressad, har så mycket att göra men vad, egentligen ? Det finns inga måsten, det är bara något jag inbillar mig.

Jag vill få ordning, måla skåpet, upp med julpynt, har alldeles för mycket i huvudet nu.
Behöver sova, sova och sova. Jag orkar knappt upp ur sängen.

Är så förbannad på allt. Jag skulle behöva åka bort och ha semester, ladda om batterierna efter allt som varit dessa veckor. Fattar inte när mitt humör ska vända. Ibland är det så att jag undrar vad jag har gjort, vad jag gav mig in i genom att dra upp all igen. Jag får se det som en god sak, jag hoppas det leder till något positivt av det iallafall.
 
Jag ska bada, äta lussebulle och sova.

Har ny design, men den är långt ifrån klar och jag är långt ifrån nöjd. Men det får duga tillfälligt. I helgen ska jag ut med kameran och fota så håll utkik efter bilder.

Godnatt !

Kommentera inlägget här :