- Helgen närmar sig.

publicerat i Days of my life;
Snart är det fredag, ska bli så skönt. 

Slutade 16,15 idag så plockade upp Liam som varit hos mamma idag. Vi åkte på affären och sedan hem för att äta middag och därefter gick jag över till Frida för att umgås en stund med henne och Pernilla innan jag for vidare och körde ett danspass. Var så skönt att röra på sig, och det är alltid lika roligt. Dansen är dessutom så himla fin, det kommer bli kanonbra bara allt sitter. 

Jag ska ta och lägga mig, upp tidigt imorgon och ducha. Slutar 17,15 imorgon, hinner hem i TRETTIO minuter för att slänga om kläder och på med smink sedan åker jag till orbaden spa och konferens för att äta julbord med jobbet, åker buss hem senare på natten. 

Avslutar inlägget med att visa vad jag precis klickat hem. 
Längat så mycket tills den kommer, och jag hoppas verkligen att jag kan ha den. Svårt med storlekar.
Love ♥
Vart jag har beställt den ser ni på bilden nedan. Dessutom får man 100:- rabatt när man uppger koden FACEBOOK.
 

Kommentera inlägget här :