- Precis anlänt till jobbet.

publicerat i Days of my life;
Godmorgon på er !

Har precis kommit till arbetet.
Tog lite tid på dagis imorse, skulle försöka rensa bland alla barnens kläder. Har nästan en hel garderob på dagis.
Stressad som man är så glömde jag ju såklart att ta med mig allt hem. Jag bara spridde ut mig över hela hallen, sedan lämnade jag allt och gick. Får komma ihåg det när jag hämtar barnen istället.

Idag ska vi gå igenom en massa försäljning av elavtal och en massa annat om el.
Slutar 16.15 idag så förhippningsvis är sambin hemma när jag kommer hem. Då måste vi iväg och handla, sedan blir det bara en lugn hemma kväll.
Imorgon ska vi eventuellt till falun, vi har inte bestämt något än. Jimmy måste jobba två timmar på dagen han med så har haft det lite struligt med barnvakt. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det än. Har inte skrivit upp dem på dagis heller, så vi får se hur vi löser det.

Nu är det dags att köra igång. Ha en trevlig dag ! =)

Kommentera inlägget här :