- Dopet.

publicerat i Days of my life;
Här kommer bilder från dopet. 
Jättefint dop och trevligt att träffa alla. Blev kvar en stund efteråt så barnen fick leka. 
Nu är vi hemma igen och jag är sjukt trött.
Barnen redo för dop.
Linus i kyrkan.
Liam i kyrkan.
Uffe och barnet som döptes (Elida är hon nu döpt till).
Under dopet.
Elida.
Dopet.

Tremänningarna (Edvin och Liam).

Tremänningarna (Edvin och Liam).
Tremänningarna (Edvin och Liam).
Evelinn med Elida och Linus med pappa Jimmy.
Tremänningarna.
Emma (Edvins syster). Edvin och Liam.
Emma (Edvins syster). Edvin och Liam.
Hälsade på en utav deras elva hästar.
Åkte förbi hassela skidbacke där pågick Sm i skidåkning.
Glad Linus.
Fortfarande glad.

Mindre glad, eller inte glad alls.
I bilen på vägen hem.
Bad Liam göra en grimas, fick denna vackra grimas då.
Försökte underhålla mina barn i baksätet.
Myser med Liam i bilen.
Vår privatchaufför. Som tog oss hela vägen hem utan att köra av vägen.

En trevlig dag, men nu är vi åter hemma igen och jag har nyss gjort middag så nu ska vi ta reda på lite tvätt. 
Egentligen tänkte jag gå ut ikväll, men Jimmy hade bestämt innan mig så jag får nog avstå denna gång. Jag är så himla trött efter dessa sömnlösa nätter så jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Om det inte blir så att Jimmy blir hemma och jag följer med de andra ut. 

Ni får ha en trevlig kväll, det ska iallafall jag försöka ha.

Kommentera inlägget här :