- Skorea.

publicerat i Days of my life;
Hej på er !

Arbetat som vanligt idag, har gått helt okej. Lite svårt att veta om man gör rätt eller fel bara, men det visar väl sig så småningom.
När jag slutat åkte vi till söderhamn för att gå på skokanonen som hade stor rea eftersom de gått i konkurs. Har väl varit rea ett tag men var en annons idag och det fanns faktiskt en hel del skor kvar. Några par skor blev det iallafall till familjen.
Nu är vi hemma, jag har plockat ihop. Barnen sover och Jimmy gör matlådor till mig och honom. Jag ska dra på mig träningskläder och springa ett varv runt tjärn innan jag ska hem och duscha och sova.
Imorgon är det äntligen fredag, den är så efterlängtad. Helgen är fullbokad. Iallafall fredagkväll och lördagen. Söndag ska jag bara mysa med barnen.
De ringde från dagis idag, Linus hade trillat och slagit sig. Dock var det iallafall inte något allvarligt. Men ni kan ju förstå hur man satt på jobbet och grubblade över det, haha. Han hade fått ett litet märke i pannan bara. Liam är sjuk, eller han har ingen feber men är snorig. Tur att det är fredag imorgon.

Här kommer bilder på dagens fynd. Var in på barnens hus med. Barnen fick en håv och pennor.
 

Dessa skor till Linus.
 
Till Liam.
 
Till mig.
 
Till mig.
 
Till Jimmy.
 
Till Jimmy.


Alla dessa fick vi för 500:-
Ha en trevlig kväll. Godnatt på er ♥
 
 

Kommentera inlägget här :