- På väg till gävle.

publicerat i Days of my life;
Godmorgon!
Idag känner jag mig pigg och utvilad. Var så skönt att inte behöva vakna av någon väckarklocka imorse. Det tyckte nog barnen med.

Igårkväll var jag över till Frida. Även Anna och Pernilla var där, blev grillat, potatisgratäng och sallad där hemma. Mys ! ♥
Blev dock en tidig kväller för mig eftersom jag är var så trött.

Nu håller jag på gör frukost sedan ska jag köra Linus till mamma och så åker resten av familjen till gävle för lte shopping. Hade ingen barnvakt till Liam så han får följa med oss. Hoppas han orkar med en dag i valbo :)

Ikväll blir det middag och mys med mina gamla klasskompisar. Har känt mig så osocial den senaste tiden eftersom jag jobbat så mycket. Men imorgon ska jag bara ta det lugnt och hitta på något roligt med barnen.

Får se om jag hinner skriva något senare, om inte lovar jag att bjuda på bilder imorgon på det jag fyndat i gävle, om jag nu fyndar något :)

Kommentera inlägget här :