- Måndag.

publicerat i Days of my life;
Hallå!

Känndes konstigt att kliva upp imorse och lämna barnen hemma och åka iväg. Ovant!
Men så otroligt skönt att göra mig i ordning, äta frukost och sova ltie längre än vad jag brukar eftersom jag inte hade några barn som skulle till dagis.
Barnen blev mindre glad när jag åkte, lika är det när jImmy åker. De vill nog helst ha båda hemma :)
Har bokat tid för att lägga om däcken på bilen.
Vilken prisskillnad. Däckia tog 300:- för båda däcken och då får jag däcken monterad på bilen. Däckcentrum tog 300:- per däck och då fick jag inte ens däcken monterad.
Så på onsdagen ska jag lämna in bilen så jag får nya däck. Skönt!
 
Nu ska jag köra igång att arbeta igen, ikväll blir det grillnatta med familjen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det går jättefort!!!:) tack, allt är bra med oss! Hoppas det är det med dig också?! Vi MÅSTE ses i veckan eller till helgen! Jobbar bara onsdag och torsdag natt den här veckan! :) pusssss <3

Svar: Åhh det låter ju jättebra det :) Kan höras något till helgen då, kan vi planera in något ;) <3 PUsss // maliiinjonsson.blogg.se
M A L I N ♥ J O N S S O N

Kommentera inlägget här :