- Träningsdags.

publicerat i Days of my life;
Har nyss ätit middag, kycklinggryta och couscous. Nu gör jag mig redo för lite innebandyträning, få se om jag orkar hålla ögonen öppna på plan. Dödstrött är jag. 
Hem och lgäga barnen sen och så är det Jimmys tur att träna när Liam somnat, själv ska jag invänta premiären av top model sverige, det ser jag fram emot. 
Kom några från bollnäs bostäder och mätte temperaturen här för vi har is fulla rutorna, mitt emellan. Och iskallt i vårt sovrum så jag hoppas det blir fixat nu. Sätta lite fart om jag ska hinna till träningen. 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av josefine:

Tack, Desamma :)

2:a kommentar, skriven , av Emma- Foto & Design:

Tack så mycket :)

Har en frågestund på min blogg och du får gärna slänga in en fråga :D

3:e kommentar, skriven , av JULIAOFSWEDEN ♥:

-här är det bara bra:)

vad gör durå? kramis!

4:e kommentar, skriven , av Lovisa mode,foto&vardag:

sv: tack desamma :)

5:e kommentar, skriven , av julia♥:

sv:tack detsamma! allt bra?

6:e kommentar, skriven , av sussi:

hoppas du får ett bra pass..

ibland sover man ju extra gott efter

lite träning =)

7:e kommentar, skriven , av Marika:

Tack:) Allt bra?

8:e kommentar, skriven , av Johanna:

Hoppas du inte somna på plan :)

Kommentera inlägget här :