- Skapligt less man blir.

publicerat i Days of my life;
Ska börja detta inlägg med att jag är skapligt less. Fungerade internet länge ? NEJ! Det fungerar inte längre, vet inte vad som är fel denna gång heller, får se om det fungerar imorgon igen. Men kan man bli annat en less. Prövade hastigheten också som bara visade 37 mbit, vi som ska ha 100, sen kanske man inte kan få fullt, jag vet inte, men 37 var inte mycket att komma med. 

Andra saken jag har att säga är, tusen tack för alla fina kommentarer. Blev precis tipsad om en lägenhet som tydligen ska ha uteplats, tusen tack för tipset, det måste kollas upp. Skulle ju verkligen vara underbart. 

Träningen gick superbra idag, känns skönt. Riktigt bra spel var det idag, riktigt roligt. Trött i benen är man nu iallafall. Ska ta och kika på top model sverige, som jag har väntat på den premiären. Ta med mig lite frukt och mysa i soffan för mig själv eftersom barnen sover och Jimmy tränar. 
Ska ta en dusch efter det och lägga mig i skaplig tid. 

Ha en trevlig kväll !
GODNATT!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kitiwara:

Sv: Härligt, med mig är det helt ok! (:

Vad har du gjort idag? :D

Kram

2:a kommentar, skriven , av Madeliene:

- har lagt till dig :) kram

3:e kommentar, skriven , av MOAA:

nu är del 1 uppe , sovgott !:)

4:e kommentar, skriven , av MOAA:

SV: tack så mycket :)



söta bilder i inlägget du la upp!

5:e kommentar, skriven , av Madeliene:

- ha en fortsatt fin kväll :)

6:e kommentar, skriven , av emmaws (a):

svar; jo det är toppen :)

gjort idag?

7:e kommentar, skriven , av JULIAOFSWEDEN ♥:

-jag gör inte så mycket:)

allt bra annars då? kramis!

8:e kommentar, skriven , av JULIAOFSWEDEN ♥:

-jag gör inte så mycket:)

allt bra annars då? kramis!

9:e kommentar, skriven , av JULIAOFSWEDEN ♥:

-jag gör inte så mycket:)

allt bra annars då? kramis!

10:e kommentar, skriven , av JULIAOFSWEDEN ♥:

-jag gör inte så mycket:)

allt bra annars då? kramis!

11:e kommentar, skriven , av JULIAOFSWEDEN ♥:

-okejs:)

inte mycket, allt bra annars? kram!

12:e kommentar, skriven , av lina:

åh så söta kort:D

ja visst e dem, fastnade du inte för någon ? har fyllt på bilder med andra snygga ringar!:)

13:e kommentar, skriven , av Milla:

just nu pågår veckans blogg hos mig och jag skulle bli super glad om du var med, klicka bara här http://millashowroom.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-4.html och säj att du är med

kram/Milla ♥

14:e kommentar, skriven , av LORISSA LOVEBOMB:

sv: ja jag hoppas verkligen. Men vi har inte försökt så länge, så vi får se hur det går :)

15:e kommentar, skriven , av M Y W E S S T R Ö M:

nej vad sööta :D

16:e kommentar, skriven , av SARA- IMSOOUTRAGEOUS:

sv tack detsamma ! :D

allt bra annars?

17:e kommentar, skriven , av kaffehörnan:

Roligt man kan få tips, de visar att dom engagerar sig

Kommentera inlägget här :