- En tanke.

publicerat i Days of my life;
Det är konstigt hur mycket man skriver på internet egentligen. Hur mycket folk får reda på om än. Mer än vad man egentligen anar. Allt är ju för det mesta frivilligt, allt man skriver. Och det är konstigt hur intresserad egentligen folk är av andras liv. Folk man aldrig pratat med eller träffat verkar ha stenkoll på ens liv. Mycket konstigt egentligen.

Ikväll är jag irriterrad, så jag tänker gå och lägga mig. 
Jag är bara irriterrad på allt, folk som tror sig veta bäst, och var mycket bättre än alla. 
Ikväll är en sådan kväll jag bara vill ta min familj och flytta iväg härifrån och börja på nytt, men det går inte bara att fly jämt. Det är bara kämpa på, låtsas som ingenting och se glad ut ändå helt enkelt. Som vanligt. 

Godnatt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nettez:

Sv; jajamensan :D

2:a kommentar, skriven , av Nettez:

sv; tack dsm! :)

Kommentera inlägget här :