- På väg till frisören.

publicerat i Days of my life;
Gormorgon ♥

Idag låg vi kvar i sängen länge, så himla skönt. Linus sov nästan hela natten han med.
Vädret ser inte ut att vara på topp idag, men jag är nöjd så länge det inte regnar eller snöar.
Vi har precis ätit frukost och jag ska snart ta cykeln ner på stan för att klippa mig. Ska bli så otroligt skönt att få bort allt det slitna. Ska åka och köpa hårfärg senare med, har en enorm utväxt. Har dock inte bestämt vilken färg det blir än. Brunt av något slag, eller lite rött. Lovar er en bild senare.
Får se om vi kanske grillar ikväll, vi ska iallafall iväg och kika på majkase någonstans med barnen.
Såg även att våra telefoner nu är i bollnäs, så jag hoppas verkligen att vi får sms-avisering eller en postlapp så vi kan hämta ut dem idag, annars får vi vänta tills på onsdag eftersom det är röddag imorgon.
Ska sätta lite fart nu om jag ska hinna till frissan i tid.
Vi hörs senare.

Kommentera inlägget här :