- Underbart väder.

publicerat i Days of my life;
Dessa underbara dagar hinner man inte med datan. Måste njuta av det underbara vädret som snart försvinner. 
Har varit ute hela dagen. 
Var över till Carro på förmiddagen där även Emelie och Wille var. Blev bjuden på gott fika och Linus fick träffa andra bebisar. Liam var med min pappa ute i lekparken och på affären under tiden. Åkte sedan till mamma, åt grillat där. Så skönt att sitta ute i tshirt och äta. Passa på att njuta av den sista sommarvärmen. 
Synd bara att det var e4an utanför huset. Så värdelöst med det nya området utanför mammas hus, det är så grymt fult. Alla började flytta in idag så åkte jättemycket bilar. Är så förbannad över dessa husbyggen, dom kan väl slå upp 20 lägenheter någon annanstans. Näe, dom tränger in radhus på baksidan av mammas hus och 20 lägenheter på framsidan. Är så förbannad på bollnäs bostäder som bygger, är arg att jag ens hyr av dem. Nog om min ilska där. Kan inget göra.

Har ikväll åkt bil med familjen. Nu har jag skjutsat min pappa och granne på tuppens. Barnen sover så ska väl lägga mig jag med. Det sägs att det ska bli bra väder imorgon med så då blir det långnäs. En ute dag.
Har knäppt en massa höstbilder idag. Ska lägga ut dem imorgon jag hinner tyvär inte nu. 

Godnatt!

Kommentera inlägget här :