- Glömt ställa om klockan.

publicerat i Days of my life;
Men vad roligt att jag glömt ställa om väckarklockan. Barnen somnade väldigt tidigt igår, de somnade i vagnarna vid 18 när vi var ute och gick. Men man vill ju inte precis väcka dem heller. De var ju så trötta. 
Imorse var kl 05 (trodde jag) när Liam kom in. Linus var redan vaken och när han är det blir Liam genast pigg. Jimmy gjorde välling och vi låg i sängen länge innan Jimmy klev upp. Vid 06.40 (trodde jag) gick jag upp för att kolla om Jimmy somnat om eftersom han alltid brukar åka till jobbet vid 06.30. Men nej då, han låg vaken. Klockan var ju då bara 06.00. Vilket alltså i nnebär att vi klev upp redan kl 04 imorse. Jag kollade bara på klockradion och den hade jag inte ställt om. Men kanske var tur att jag kollade på den så jag inte insåg hur lite klockan var. Måste försöka få barnen att sova bra idag så de kan vara uppe lite ikväll så det inte blir lika imorgon. 

Inga planer för dagen. Jimmy har nyssw åkt till jobbet så jag ska väl göra mig i och barnen i ordning och lite så sen ska vi nog åka till mamma en stund. Känner inte för att bara sitta hemma idag. Så vi blir nog ute i trädgården där eller så om ingen annat dyker upp :)

Kommentera inlägget här :