- Full fart igen.

publicerat i Days of my life;
Idag har det varit full fart. Känner mig själv skapligt pigg, Liam har knappt varit sjuk och inte Jimmy heller. Linus är förkyld ännu och lite hängig men han är nog på bättringsvägen han med. 
Plockade ihop imorse, tog reda på tvätt och disk sen så klippte vi håret på Liam och badade innan vi gjorde oss i ordning och åkte hem till mamma. 
Fick en sovmorgon imorse. Sov till 8, så otroligt skönt. Liam kom u pp kl 6 men somnade om. 
Var med mamma till skolan och hämtade Emma, sedan gick jag på Ica och handlade. Håller på med maten nu, klyftpotatis (med svamp, minimajs och paprika i ugnen) sen kotletter och beasås till det. 
Inga planer ikväll, blir ingen träning väntar tills fredag så jag verkligen är frisk. 
Nu ska jag steka kött och duka. Ska försöka beställa de sista julklapparna ikväll.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Kan inte jag få eran matlista inför varje vecka? Du har sån variation på maten och verkar vara så duktig! Snälla hjälp mig. ;) Haha!



Fina bilder på Mimmi!

Förstår att du måste sakna henne fruktansvärt mycket.. :( Jag blir så ledsen varje gång jag tänker mig in i din situation.. :( Kram kram!

Kommentera inlägget här :