- Tidig start på dagen.

publicerat i Days of my life;
Slut på sovmorgon, ja det kan man minst dag säga. Det var ett par dagar jag fick sova till 8 på morgonen, men de verkar inte bli några sådana dagar längre.
Linus vaknade nämligen 02,30 imorse, låg i sängen en timme utan resultat att somna om, gick då upp och la mig i soffan. Vid 04,30 somnade han äntligen om, en halvtimme sover han sen var det dags att vakna igen. När klokcna var strax efter 05 gick jag in till Jimmy som då fick gå upp med Linus så jag kunde få sova en stund till innan han skulle iväg och jobba.
Självklart får han Linus att somna om på en gång och lägger sig själv. Men när hans klockan ringde vid 06 så vaknade det båda och sedan des har jag också varit uppe. 
Liam är på dåligt humör och Linus sover, så jag ska hitta på något med Liam så han kanske blir lite gladare. 
Ska försöka ta mig till elgiganten för att köpa en hårtrimmer lite senare, tänkte försöka mig på att klippa Liams långa hår. Kan inte spronga till frisören var 4e vecka så tänkte pröva hur det blir att klippa själv om jag kör på den längsta med hårtrimmern. Vi får se. 
Annars har vi inga planer för dagen.

Kommentera inlägget här :