- Onsdag kväll.

publicerat i Days of my life;
Uppdaterar er väldigt snabbt idag eftersom jag är alldeles för trött för att orka skriva. 
Liam har varit en riktig busunge idag, bara hyss. Han testar alla mina gränser nu när jag är hemma med både han och Linus. Tur är att Linus sovit nästan hela dagen. 
Hann själv sova en stund på förmiddagen. Fick sedan besök av Carro som hade med sig jättegoda kakor. Hon hade även med sig sin syter. 
Efter det kom Frida, Kevin och lille Philip och hälsade på oss. SÅ det blev full fart här hemma. Blev middag efter det sedan var Liam och Jimmy ut en stund, själv har jag burit runt på en grinig bebis som nu sover. Alla här hemma sover så jag ska ta och släcka och gå och lägga mig jag med. 
Imorgon ser vi ut att också bara bli hemma. Måste erkänna att det är riktigt tråkigt att bara sitta inne, man blir så rastlös. Men så krångligt att få med vagn och två barn ut när man bor på andra våningen.

Godnatt!

Kommentera inlägget här :