- Torsdag.

publicerat i Days of my life;
I detta härliga väder vill man väl knappast sitta vid datan, därför har uppdateringen blivit dålig den senaste tiden. Men jag passar på att njuta av sommaren ifall det blir en lika lång vinter som den förra, då kan jag passa på att blogga. 

Igår var vi på tranan och åt. Jag, Lina och så följde Jimmy med. Barnen var hos mamma under tiden. Vid 22 när vi skulle hemmåt villa dessa tråkmånsar inte följa med å jag fick bege mig ensam hemmåt. Hämtade upp barnen och åkte hem med dem, la dem på en gång och själv började jag städa garderoben och ta reda på tvätt. 00.30 hade de inte kommit hem än så då la jag ut (gömde) en nyckel till Jimmy eftersom jag tog hans när jag åkte hem. Somnade vid 01, och Jimmy kom hem vid 01.30. 
Han var då allt utom pigg imorse, men han får skylla sig själv. Själv skulle jag också upp tidigt för att lämna en nyckel till min mormors syster som lånade tvättstugan. Smög upp kl 07, gav henne nyckeln och la mig igen, jag fick sova till 09. Gud vad skönt!

Åkte med barnen till pappa, vi tog en promenad, åkte sedan på stan. Dollar och karlssons, jag köpte en hylla jag länge letat efter. Och våtservetter, och så fikade vi. Liam fick leka en stund på buspalatset också. I denna värme, haha. Men jag orkade inte med något strandbesök idag. 
Åkte sedan hemmåt, jag och Jimmy gick ut med barnen till lekparken och var där. Har efter det bara varit hemma. Vi har nyss ätit kycklinglåda och ris, jättegott. 
Ska nu ta reda på disken sedan färga håret, får se hur det blir, köpte en ny färg. Och efter det ska jag måla naglarna och ta ett långt bad. 

Har nog inte så mycket mer att säga, ska försöka lägga ut bild på barnen någon dag. Orkar inte nu, måste sätta lite fart om Liam ska komma i säng i tid. 
Fått våra nya gardiner och överkast också, så nu längtar jag tills hösten och pyssla lite och göra om/fint här hemma. 

Ha en trevlig kväll alla!

Kommentera inlägget här :