- Världen står stilla.

publicerat i Days of my life;
Idag känns det som om världen har stannat. Jag förstår inte att det verkligen hände igen! Tänker på alla anhöriga, tycker så synd om dem som ska behöva gå igenom allt vad man själv gått igenom. Livet är så orättvist. 

Jag har iallafall spenderat dagen hemma hos mamma, försökt fått tankarna på något annat. Allt gammalt rivs upp en sån här gång, allt med Mimmi känns såklart extra jobbigt idag. Jag hoppas de båda är på fina platser och att båda har det bättre än någonsin. 

Jag har nyss kommit hem, så har haft besök av min pappa. Jimmy är ute och övningskör, han har varit och skrivit in sig på körskolan idag, så ikväll ska jag tvinga honom att läsa lite. 
Jag och Liam ska snart börja med middagen. Liam kommer nog somna tidigt, han är jättetrött. Det kommer jag också eftersom jag inte sovit allt för bra natten som var.

Kommentera inlägget här :