- Söndag.

publicerat i Days of my life;
Idag är familjen så gott som friska. Men detta har nog varit mitt livs värsta helg. Så klen som man har varit, trodde det skulle ta år innan jag skulle återhämta mig, men redan nu känner jag mig pigg. Lite ont i magen ännu bara och ingen större matlust, men så är det för alla här hemma, nästan ingen vill ha något att äta. 

Började denna dag med att hämta min pappa som var snäll och hjälpte mig med bilen inför besiktningen, skönt att ha det gjort. Sedan var vi på Willys innan jag skjutsade hem honom. Jimmy och Liam var också med. 
Liam fick stanna hos mormor när vi kom tillbaks till stan, så jag och Jimmy kunde åka och shoppa lite. Dom hade passat på att varit ute och lekt en stund medans vi var på björkmans möbler, mobackes och dollar. Köpte två tavlor till badrummet, en blomma, lite smått till Liam och så. 
Hämtade sedan upp lilleman för att fara hemmåt och påbörja städningen. Saneringen efter magsjukan. Han byt alla handdukar/badlakan, dammsugit, torkat golv, dammat och renbäddat samt skurat inne på toa så nu hoppas jag alla baciller är borta och att de aldrig kommer tillbaks. 

Liam har varit jättetrött ikväll så han somnade på en gång, hann inte ens dricka upp sin välling. Jimmy har gått på Coop för att köpa lite gotta till solsidan som vi ska se på. 
Men nu ska jag ta mig ett bad, det behövs verkligen. Sedan invänta solsidan och efter det går vi nog och lägger oss. 
Jag hoppas på att få sova inatt, blev en uppesittar natt natten som var. Liam vaknade kl 01.00, vägrade somna om, han somnade inte igen förän kl 03.00. 

Imorgon har vi inga planer alls. Jag har ingen praktik. Känns tomt att inte göra något, men ändå skönt att kunna vila upp sig lite innan bebisen kommer. 
Vi får se vad vi hittar på för roligt imorgon.

Godnatt alla!

Kommentera inlägget här :