- Godnatt.

publicerat i Days of my life;
Denna eftermiddag har gått väldigt snabbt, jag har tagit det lungt en stund medans Jimmy och Liam handlade. De kom hem med nya glas och en ny pyjamas till Liam. 
Gjorde middag till dem, själv var jag inge hungrig. 
Har nu nattat Liam, lyckades visst natta Jimmy också, för han ligger på vår säng och sover. Han sa nyss - Bara 3 minuter till. Men nu har det gått minst 10 och han snarkar för fullt så får väl väcka honom igen då. Läre ju bädda upp sängen. Själv ska jag ta en dusch och lite kvällsfika. 
Har väldigt ont i magen för den delen, ont i hela kroppen. Trodde jag skulle dö av promenaden till Coop nu på kvällssidan. Men jag kom hem efter en kämpig promenad dit och hem. 
Hoppas på att få sova bra inatt, vilket jag antagligen inte kommer, men hoppas kan man alltid. 

Godnatt!

Kommentera inlägget här :